fredag 18 februari 2011

Spontandejt!!

Igår när jag hade lämnat Hugo på dagiset och var på väg där ifrån så såg jag att Linda precis skulle lämna Wilma. På vägen hem i bilen så tänkte jag att hon kanske hade lust att komma förbi på en kopp te så jag skickade ett sms och frågade.
Det var ju en ren chansning. Linda kunde ju ha haft något annat inbokat men så var inte fallet.. Hon hade tid och kom på fika en stund innan barnen skulle hämtas på dagis!

Vi hade som vanligt mycket att prata om.. Fikade gjorde vi också såklart.. Semlor och te bjöd jag på och jag får alltid så gulliga komplimanger om mitt fika! Tack snälla du!!!

Vincent sov från att de hom hit tills de va dax att åka.. Jag hann dock hälsa på honom precis innan de skulle gå ut genom dörren. Så stor han blivit! Jag har ju inte sett honom på flera månader så det var verkligen stor skillnad..

Hilmer fick en present också... En Elefant från Teddykompaniet!!! Jättesöt! Tack så mycket!!

Tror att Linda blev lite bebissjuk när hon snusade på Hilmer... Kanske det blir en liten knodd till där så att vi får vara hemma samtidigt ännu längre.. ;)

Hade tänkt att jag skulle få håret färgat också men det hanns inte med.. :) Så det får jag försöka fixa på något annat sätt.. Skulle gärna vilja vara fin i håret innan jag fyller år på fredag.

Fixa klipptid skulle också behövas.. Är dock kluven om jag ska spara ut håret eller klippa det kort igen.. Just nu är det varken eller och går inte att göra något av det förutom att sätta upp det i en liten svans.. Det är för långt för att bara ha utsläppt och för kort för att göra någon uppsättning..

Tål att tänkas på.. Men något måste jag då göra...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!