måndag 18 juli 2011

Krokis

Tisdagen som var började med sol och värme så vi bestämde oss för att åka till Krokalviken för att sola och bara. Under den korta bilturen från mina föräldrar ut till stugan blåste det upp till oväder och det började regna och åska.

Vi blev bjudna på lunch, makaroner och korv - underskattat!!!
Jag tror vi alla var alldeles trötta och hängiga på grund av lågtrycket men Hugo framförallt...

Han somnade på soffan och sov så skönt!!!
Under tiden så kikade jag på Bibbis nya scrapp-grejor som hon fått i present, superfina!!!

Hem till Domsjö för att äta middag och sedan lurade Magnus med mig ut i spöregnet för att fiska. Det blåste så mycket att kroken och flötet inte ens kom ner i vattnet utan stod rak ut från spöt..
Behöver jag säga att vi var hemma igen 45 minuter senare och utan fångst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!