måndag 4 juli 2011

Knäckta!!!

I fredags så var hela familjen helt knäckta!
Hugo sov till nio och Magnus, jag och Hilmer sov till tio på morron. Såå skönt!!

Men detta tycktes inte räcka.. Vid elvasnåret på förmiddan hittade vi denna herre inne i mina föräldrars sovrum..

La på honom täcket så fick han sova vidare en stund innan lunchen annars hade han med all sannolikhet somnat på stolen!!

Jag som tänkte för mig själv; - Gud va han måste vara trött som somnar medan han leker..

Inte lång stund efter jag tänkt det så satt jag vid datorn och sov!!! Jag satt och skulle blogga om semestern och kollade fejjan men somnade framför datorn, TVÅ gånger dessutom!!

Första gången skrämde Magnus mig så att jag höll på att ramla av stolen och pappa satt och asgarvade åt mig på andra sidan bordet. 

Andra gången filmade Magnus mig... Tänkte att jag skulle göra bort mig lite så här kommer klippet!! Jag bjuder på det....



Hur knäckt är man på en skala 1-10 om man somnar på detta vis???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!