måndag 18 juli 2011

Gofika och planering

I torsdags va vi och fikade hos familjen Dahlberg/Eriksson. Det bjöds på supersmarrig kladdkaka med överdrag av nåt klet med krossad daim i och till det jordgubbar!!! Såååå himla gott!!

Vi mumsade pÃ¥ det goda fikat medan vi pratade om allt frÃ¥n vad vi gjort till vad vi skulle göra under sommaren. Jag och Malin klurade pÃ¥ datum för vÃ¥r vandring! Vi funderade och pÃ¥ vart vi skulle vandra. Vi har nu bokat finväder till  27-29 juli, men vart solen ska skina har vi ännu inte bestämt.

Ååååhhhh, det ska bli så fantastiskt roligt, mysigt, avkopplande och alldeles, alldeles underbart!!!!

Nu är det bara att ta fram mina fina, sköna Hagflöfsdojjor och ta några promenader i dem innan det är dags för våran tredagars!!

 

Barnen lekte och hade det roligt, de lekte både ute, med vattenpistoler, och sedan i lekrummet. Rasmus och Ronja var verkligen intresserade av Hilmer och lekte med honom. Ronja höll i honom en stund också!!
Jag hoppas det inte dröjer så länge innan vi ses igen hela familjerna, det är alltid så himla trevligt!!!

2 kommentarer:

  1. Så himla mysigt det kommer att bli på våran vandring! Det ska bli så roligt att få spendera några dagar tillsammans med dig Marlene, mina finfina vän. KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte annat än säga desamma!!!!!!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!