fredag 16 augusti 2013

Välkommen till världen

Mamma hade beställt ett kort av mig till Johans bror som fått en liten tjej. Jag hade dock tappat bort kortet men det är återfunnet! Trodde jag hade lagt det i påsen med te som mamma bett mig köpa och som vi lämnade i deras garage när vi åkte ner till Stockholm men när vi kom hem och kollade så var det inte där.

Veckorna gick och jag kunde inte fatta var kortet tagit vägen. Tänkte att jag får väl göra ett nytt då. Men så hittade jag det i handskfacket i V70'n. Jag måste ha lagt det där när jag gav mamma tepåsen då kortet skulle med ner till Stockholm. Men glömde att vi skulle åka mammas bil och inte vår. Skönt att jag hittade det så jag slapp göra ett nytt! :)

Stängt framifrån

Uppställt från sidan

Uppställt bakifrån

Uppställt framifrån


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!