torsdag 1 augusti 2013

Nydala

Lördagen 25 juni cyklade Magnus med pojkarna för att tillbringa dagen på stranden. Jag jobbade till tolv så jag ordnade lite lunch när jag hade slutat som jag tog med mig och gjorde pojkarna sällskap i det härliga vädret!

Hugo avnjuter korv med bröd till lunch!
 Vi badade, myste i solen och pojkarna lekte i såväl sanden på stranden som i lekparken intill där vi låg. Det blir inte så många bilder upplagda från dagen då Hilmer absolut inte ville bada med badbyxor utan naken. Självklart vill jag inte lägga upp bilder på mina barn nakna på nätet.

När det var dags att åka hemöver så tog jag bilen hem medan Magnus och pojkarna cyklade. Hilmer somnade så klart på vägen hem i cykelvagnen. Det är ju jobbigt att springa runt på badstranden en hel dag!


Det var första gången vi var på Nydala och det var helt ok. Går ju så klart inte att jämföra med havet. Jag är ju rätt så kräsen när det kommer till badstränder och fram för allt vattnet och hur bottnen är. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!