söndag 20 november 2011

Shopping

Idag tog jag med mig familjen till Intersport för att kika på en jacka.. Provade en hel drös med jackor i diverse märken. Ville väl helst ha Fjällrävens Kodiak-jacka...
... men den kostar 4000 kronor!!!!! Känns inte som att jag har råd med en sån jacka.. Sedan eftersom jag hoppas minska min kroppsvolym ytterligare så vill jag definitivt inte köpa på mig en sådan dyrgrip som riskerar att bli för stor.. Kanske den dagen jag känner mig nöjd med min kropp och jag håller mig i den formen så kanske, kanske...

Men nu blev det en jacka från Dikriksons 1913 som heter Isabelle och så här ser jag ut i den!



Känner mig nöjd med mitt val och inte fullt lika fattig som jag blivit om jag köpt Fjällrävenjackan!! :)

När jag bestämt mig för jackan så var vi runt och kika lite på skor. Och jag hittade dessa superfina stövlar som jag gärna skulle vilja ha!!!!

Tycker att de va supersnygga, suuupersköna och tyvärr suuuuuperdyra!!!!
2100 kronor kostar de på Intersport och det tycker jag är på tok för mycket att lägga på ett par skor.. 
Har hittat ett par på nätet för 1795:-, fast det är ju mycket det också.. Fast när jag sedan tänker på att sist jag köpte nya vinterskor var 2007 (!!!!) så känns det som att jag har lite "skopengar" innestående!!! :)
Ska fundera vidare på dessa underbara stövlar... Kanske de kommer att pryda mina fötter i vinter!!! :D

5 kommentarer:

  1. Mycket snygg jacka and the shoes... WOOOOW! Köp.

    SvaraRadera
  2. SCHNYGGT!!! Köp skorna nu!

    SvaraRadera
  3. Roligt! Jag var också ute efter en ny vinterjacka och hade också spanat på en fjällräven men kände inte att budgeten tillät det just nu så jag köpte också en Didriksson, en liknande modell som din. :-) Men jag blev väldigt nöjd med den också. Nu skulle jag bara behöva ett par nya skor. :-)

    SvaraRadera
  4. Det var jag, Malin D, som skrev, såg att det blev anonymt och det är väl lite tråkigt.

    SvaraRadera
  5. Tack, känns nöjd med mitt köp! Ja, visst var skorna fina!! Kanske jag kan unna mig dom nu när jag nått mitt första delmål!!! :)

    Roligt att vi har samma smak Malin!! ;) Vi kommer att vara fina i våra Didriksons-jackor, trots att vi suktade efter Fjällräven!! :)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!