onsdag 19 september 2012

Hemfärd

Vi sov alla skönt i vår sovalkov redo att börja resan hemåt. Men först skulle vi avnjuta ännu en underbar frukostbuffé.
Sovalkoven
Mums!

Malin och Jessica njuter av frukosten!
Färdigpackade för hemfärd
 På väg hem stannade vi till först på Åre chockladfabrik och sedan på Lundhags Fabriksbutik.
Jag köpte en chokladstrut med whiskeytryfflar till Magnus, en strut med tryfflar till mamma och en klubba till Hugo.

Jag hade hoppats på att hitta ett par Traverse-byxor på Lundhags till bra pris men tyvärr så var de dyrare där än på många andra ställen, speciellt om man jämför med internetbutikerna. Men jag hittade ett skönt Lundhagslinne för 100kr till mig och en tröja till Magnus. Sedan köpte jag ett par mini-sporks åt pojkarna också! Man måste ju ha med sig presenter när man varit borta!! Det fick vi alltid när vi var liten och mamma eller pappa hade varit borta och jag kommer ihåg det som väldigt spännande och uppskattat. Det behöver inte vara något dyrt eller speciellt, det är tanken bakom som räknas!



Dessa dagar har varit en fantastisk upplevelse för alla sinnen med tre underbara människor! Omgivningen, maten, folket. Ja, allt hade varit perfekt!!!

Vi har skrattat och gråtit! Njutit och förundrats!

Jämtlandstriangeln går jag gärna igen! Kanske redan nästa år då det är 100 års jubileum uppe på Blåhammaren! Vem vill följa med???

3 kommentarer:

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!