tisdag 25 september 2012

Fyndat

Tisdag 28 augusti

Vi rensade ut en massa som vi inte använder eller vill ha kvar i samband med att vi flyttpackade. Det blev en hel del som skulle lämnas på Röda Korset så vi åkte dig för att lämna det. 

När vi ändå var där så gick vi runt och kikade lite. Det var verkligen stort där och det fanns allt från riktigt fina märkesgrejor till "skräp"!!!

Rätt va det var så snubblade jag över ett par ballerinaskor som jag tyckte var söta. Till min stora förvåning var det ett par Ecco som var oanvända. Det som gjorde att jag höll på svimma var priset!!! 
Sextio (60!!!) kronor betalade jag för dem!!!



Så otroligt sköna!!! Dessa kommer att bli mina nya sommarfavvosar! Det är jag säkert på!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!