tisdag 27 mars 2012

Tentan from Hell - Check!

Om ni mot förmodan missat det så klarade jag tentan!!!! Men gud så nervös och långdragen vänta det var innan jag visste om jag klarat den eller var tvungen att skriva en omtenta..

Först hade vi fått reda på alla delar utom två och då saknade jag 9 poäng för att nå upp till godkäntgränsen.
Detta var en torsdag. Sedan fick vi veta en av de andra delarna på fredagen. Jag saknade efter den delen 5 poäng för att bli godkänd. Åhhhh, va jobbigt det var att gå runt och inte veta!!!
Det dröjde nästan en vecka till innan vi fick veta det slutgiltiga resultatet!

Jag fick tillbaka tentan och vågade knappt se efter vad jag fått på Cirkulationen som var den sista delen....
Jag fick 5/8 poäng, precis så många poäng som krävdes för att bli godkänd!!!!! :)))))


Jag blev så glad att jag nästan började grina!! Det hade iofs inte varit hela världen att skriva en omtenta. Men det som gjorde att det kändes så jobbigt var ju att omtentan är lagd på en lördag, samma lördag som Henry ska döpas! Jag hade alltså missat mitt syskonbarns dop för en tenta och det kändes så ledsamt.

Men nu blev det ju inte så!!!!! Så himla skönt!!!!
Jag lovade ju några tjejer i klassen att jag skulle bju på tårta om jag klarade tentan...
Lovat, är lovat - här ska det ätas tårta!!!


2 kommentarer:

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!