lördag 10 mars 2012

Party party

Igår var jag på födelsedagsfest hos Frida i min klass. Det blev bestämt på eftermiddagen att jag skulle åka dit eftersom vi aldrig kunde bestämma oss om vi skulle åka till Övik och åka slalom eller till Agnäs.
Vi valde Agnäs så du kunde jag gå på festen.

Stressade hem från skolan och hämtade pojkarna på dagis, utfodra dem samtidigt som jag duschade. In med barnen i bilen och åka på Magnus jobb och hämta upp honom för att sedan bli avlämnad hos Anna.

Anna fixade mitt hår och sminkade mina ögon! Jättenöjd med resultatet var jag! Lite krångel med bussarna hade vi innan vi kom fram till Frida cirka en timme och fyrtio minuter senare.

Trevlig förfest var det och vi lekte en lek som jag aldrig hört talas om. Kommer inte ens ihåg vad den hette. Men det gick ut på att man var två lag, sedan skulle man studsa en pingisboll ner i motståndarnas glas som var fyllda med olika alkoholhaltiga drycker. Om man prickade så fick de dricka ur det glas man träffat. Rätt så roligt lek!

Sedan gick vi ut på Allstars. Jag har ju aldrig varit ute i Umeå tidigare!!!! Eller jo, en gång när Hanna fyllde 25 men det var ju inte på något av de "populäraste" uteställen.

Dansade och skrattade så jag nästan kissade på mig!!! Så himla roligt hade jag med Anna, Cicci och Frida!
Jag  tog bussen hem klockan kvart över ett för att slippa ta taxi. Sedan skulle vi ju till Agnäs dagen efter så det kändes klokt att inte stanna ute fram till småtimmarna.




2 kommentarer:

  1. inga party-bilder? snålt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag vet!!! Tog faktiskt inte en enda bild... Glömde helt bort det!

      Radera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!