tisdag 27 mars 2012

HighCoastScraps Vårpysselträff

I helgen var det dags för pyssel för hela slanten! HighCoastScrap anordnar ju två stora träffar per år, en på våren och en på hösten!

Det var en mycket trevlig helg! Tyvärr så blev min svärmor sjuk så hon kunde inte vara med någonting alls i helgen! Tycker så synd om henne som missade detta. Vi har ju väntat och längtat ända sedan oktober på denna helg!!

Som tur var så skulle ju Maarit och Sara också dit så jag var ju behövde inte känna mig ensam!
De är båda så himla duktiga och har så mycket tips och idéer att dela med sig av!
Maarit har fått vara lite av en coach för mig i helgen! Hon kommer alltid med bra förslag på hur man kan "fiffa" till det!!! :)) Tusen tack!!!!

Här kommer bilder på de layouter jag gjort i helgen... Inte optimalt att fota på kvällen i dålig belysning! Det blänker på fotografierna och färgerna blir lite skeva men det får duga så länge.. Om någon vill kika närmare på dem är det bara att säga till!

Kit-utmaningen

Scraplift-utmaningen

Skiss-utmaningen 
Snabb-utmaningen

Inspirationsbild-utmainingen

Pastell-utmaningen

Inspirationslogga-utmaningen

På söndagen blev min layout "Sötis" framröstad på andraplats i Skissutmaningen!!! :)))) Trodde aldrig att jag skulle gå hem med några vinstser men ack så fel jag hade! Har delvis Maarit att tacka för denna vinst då hon gett mig idéer till layouten! :)
Jag vann även på mitt nummer i lottningen så jag gick inte hem tomhänt!!!

Nu längtar jag till oktober och nästa träff som är speciell!!! Då är det 10:e stora pysselträffen!!! :)


2 kommentarer:

  1. Du är så duktig! <3
    Jag gillar den med bilderna från lekparken, vilka färger! Men det är ju ganska lätt för dig att göra snygga grejer, när du har så vackra motiv!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! Jag är nöjd med helgens alster! Lekparks-layouten är ännu färggladare i verkligheten, färgerna blev lite bleka på fotot! :)
      Ja, motiven kan man inte klaga på!! ;)

      Radera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!