onsdag 7 mars 2012

Nyfärgad

Idag hjälpte Hanna mig att färga håret. Hon hade varit här hos oss och passat pojkarna på eftermiddagen då Magnus jobbade 14.45-23 och jag slutade 15.45. 
Så det var en timme det fattades för att vi skulle få ihop det. Hilmer har ju varit förkyld med feber så han kunde inte vara på dagis idag. Han var feberfri idag men det ska ju vara det i ett dygn innan de kommer tillbaka till förskolan. Sedan vill man ju att han ska återfå lite krafter innan han ska vara på dagis. Han hade aldrig orkat med att vara där idag. 

Som tur var så kunde Hanna vara med pojkarna. När jag kom hem så färgade hon mitt hår innan hon åkte hem.

Jag hade velat fräscha till det ett tag nu men aldrig kommit mig för. Så när jag var och handlade på Coop i förrgår så hade de utförsäljning på utgående sortiment på hårfärgerna. Så jag hittade en varm mörkbrun som jag fastnade för. 
Jag ville inte ha någon "ny" färg utan bara fräscha till håret lite med en varmare nyans och glans. 
Så här blev det:

Inte så jättestor skillnad men det känns fräscht och lätthanterat! Och framförallt så försvann de grå strån som börjat komma!!! :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!