torsdag 15 mars 2012

Bodypump

Igår var jag på första Bodypump-passet på över 1½ år. Det känns idag kan jag lova!!!!
Benen är värst!

De har ett nytt koreograferat pass nu och det var sjukt jobbigt! Kanske inte så mycket jobbigare än det de haft tidigare men eftersom det var så länge sedan jag gick på ett sånt här pass så var det väldigt tungt.
styrketräning hemma 
Hoppas på att kunna träna två gånger till denna vecka, då mitt mål ligger på att träna minst tre gånger per vecka. Vaknade dock med halsont i morse så idag har det inte blivit någon träning. Jag hoppas att det känns bättre i morgon, trots att det är värre nu än det var i morse. Så det var väl bra att jag höll mig från träningen ikväll.
Nya tag i morgon då beroende på hur halsen känns..

4 kommentarer:

  1. Har inte skrivit något på ett tag men jag går in på din blogg nästan varje dag. Det är så roligt att se pojkarna växa. Ha det bra och kram från mig/Malin S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt att du kikar in här så ofta Malin!!! :)Man behöver inte lämna en kommentar men det är väldigt roligt få, då vet jag att det är de som läser det jag skriver. Så tack för att du läser och tack för kommentaren!! Kram!

      Radera
  2. Mallan, du är ju som sagt min hjälte. Vad du kör på! Du kommer ju att vara en väldigt fit och het morsa i sommar på beachen. Det enda som är synd är att du inte bor närmare så att du kunde stressa igång mig och mitt döfläsk.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast jag har inte tränat sedan jag skrev detta nu.. För mycket i skolan för att hinna med att träna i kombination med att Magnus jobbar eftermiddag.. :(
      Hade varit mycket enklare att bo i Övik!! Då hade ju mor och farföräldrar säkert kunna vara med barnen någon eftermiddag så jag kunnat dra med dig på gymmet!! ;)
      Nackdelen just nu är dock att man känner sig allt annat än fit! Det blir bara mer sladdrigt tycker jag!! :)

      Radera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!