tisdag 4 december 2012

Söndagsmys med Malin

Igår träffade jag Malin på stan för ses över en fika! Vi gick på Coffeehouse by George på Port 9. Jag valde en god belgisk chokladtårtbit, den var lika god som den jag åt på UH med mamma och pojkarna.

Efter fikat och en hel del prat gick vi sedan på stan en sväng. Först var vi in på Lindex där jag köpte en likadan stickad tröja som Malin hade på sig. Den var superskön och Malin hade en 30% kupong så jag betalade bara 139kr för den! Fynd alltså!


Sedan gick vi vidare på Åhlens där jag kollade på både byxor, gardiner och pappstjärnor. Men jag hittade inget som passade. Alla byxor jag provade var för korta så det var tråkigt, men jag är ju van vid det så det kom ju inte som en överraskning. Sedan var Malin tvungen att åka hemåt så jag fortsatte själv ner på Hemtex för att kolla efter ett par julgardiner till köket. Fastnade inte för några men kom därifrån med fyra runda, vita bordstabletter med transparanta prickar!

Innan jag lämnade stan så var jag in på Himlen runt hörnet där jag köpte de två glasburkarna som jag numera har biscottisarna i! Köpte även fina nummerskyltar och snöre till adventsljusstaken.


Sist var jag förbi Arac för att se om de hade någon pappstjärna till ena vardagsrumsfönstret. Jag vill ha två lika stjärnor där men det är stört omöjligt att hitta en likadan som den jag redan har. Går bara att köpa komplett med fot men det vill jag inte då jag redan har tre likadana lampfötter. Får nog köpa två nya istället!

Vill tack min fina vän för en supermysig dejt ! Jag önskar vi kunde ses oftare, men så ska det bli med vårt nya upplägg! Eller hur?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!