lördag 8 december 2012

Firat Anna

Idag efter att jag och Anna suttit  på Medicinska Biblioteket hela dagen följde hon med hem till oss. Magnus skulle bort på julfest med jobbet så det passade alldeles utmärkt att få sällskap just ikväll! Vi åt middag och såg julkalendern. Sedan var det dags för kvällsfika och sedan födelsedagsfika.


Anna fyllde år förra måndagen (26 november) men vi har haft så full upp med skoluppgifter att vi inte kunnat ses och därför har jag inte kunnat uppvakta henne ännu. Jag gjorde ett kort till henne där jag satte fast presentkortet på massage som hon fick i present.

Framsida

Insida

Innan hon gick fick hon med sig en tändsticksask som jag dekorerat/altrat. Fint att ha framme på bordet i jultider!


Innan pojkarna skulle gå upp för att sova var Hilmer väldig myssugen, drog fram filten och kröp ihop hos Anna för att gosa!!! Båda pojkarna är väldigt förtjusta i Anna och blir så glad när hon hälsar på oss!


När pojkarna somnat så började vi se en film på Netflix men då datorn hängde sig. Så då satte vi oss istället å surrade fram till halv tolv då Anna tog bussen hemåt! 
TACK för en supermysig dag och kväll!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!