tisdag 4 december 2012

Måndagslyx

Idag efter skolan gjorde jag och Anna stan här i Umeå! På jakt efter kläder till sittningen den 15:e som har temat Nobelmiddag, så något lite finare måste införskaffas till detta.. Jag hittade två olika klänningar på MQ som jag skulle kunna tänka mig..

Hittade ett par svarta byxor på ginatricot som jag köpte! Kommer passa fint till tröjan jag köpte igår! Jag har inga svarta byxor längre, de är förstora, och sådana behöver man ju alltid ha! Köpte lite pynt till ljusstaken och te också!
 

Sedan åt vi på ett av fiken i stan, varma focaccia med sallad - jättegott!


Jag har alltså haft två shoppingdagar i rad med två av mina fina, härliga vänner!!! Jag känner mig så rik som har er i mitt liv!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!