måndag 17 december 2012

Finsittning

I lördags var det finsittning för min älskade klass. Den förra alltså! Det känns så konstigt att de redan är färdiga. Det betyder att jag kunde ha varit färdig nu om jag inte tagit studieupphåll när Hilmer föddes. Men jag har hellre Hilmer än varit färdig nu!!!

Vi lyxade till det rejält! Vi hade bokat en makeup-artist som sminkade oss. Sedan gjorde Anna håret på mig En variant på svinrygg som blev mycket fin! Några av blommorna som jag hade på studenten satte hon också dit.


Vi drack bubbel och hade trevligt. Tiden gick då väldigt fort och det var dags att åka vidare. Magnus, pojkarna och Svärmor skjutsade mig till Jenny där vi var till det var dags att gå på Lokal.



Det var tre rätters till middag.



Det var en trevlig kväll! Jag blev dock väldigt trött så jag, Marre och Anna for hem klockan ett! Skönt att vara pigg och fräsch på söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!