fredag 12 oktober 2012

Stolt

Då har jag fått tillbaka sista tenta för utbildningen. Jajjemän! Trodde ni jag menade terminen?!?! Nej, inga fler tentor kvar på utbildniningen!!! Bara grupparbeten och skrivuppgifter på resten av kurserna!

Jag klarade denna tenta. Så nu har jag klarat alla tentor på hela utbildningen, utan att kuggat och behövt skriva en enda omtenta!

Jag känner mig faktiskt stolt över mig själv som klarat det så bra! Speciellt eftersom det fanns dem som tyckte att det skulle bli tufft för mig att läsa när Hugo var lite. Att jag även sedan orkade läsa hela terminen ut när jag väntade Hilmer, trots att lärarna tyckte jag skulle gå hem. Då skrev jag sista tentan på lördagkväll och hade tid för igångsättning på måndag men Hilmer hade inte tid att vänta på det så förlossningen startade av sig själv tidigt på måndagsmorgonen.

Så efter ett år hemma med Hilmer så har jag fortsatt utbildningen med två små barn med allt vad det innebär. Det låter nog skrytigt men det skiter jag i!!! Jag tycker jag kämpat på bra och känner mig mycket nöjd över vad jag presterat hittills under utbildningen!!!

Mer än hälften av utbildningen är avklarad och jag är övertydad om att jag kommer att klara resten också!

1 kommentar:

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!