måndag 8 oktober 2012

Besöksinvasion

Det var värst vad vi fått besök på sistone! Igår var det dags igen. Då var det Svärfar & Anita som kom för att kika in hur vi fått det.

De tyckte att vi fått det fint och Anita tycker att lägenheten är mysig! Med sig hade de en inflyttningspresent till mig och Magnus medan pojkarna fick varsin bil.


Det var en superfin ljusstake för blockljus som Anita köpt på den nya presentaffären i Sund där Studio Estvall höll tidigare. Tack så mycket!!

Jag bjöd dem på äppelpaj med vanlijsås till kaffet när de kom. Ja, jag vet att det har blivit mycket pajer när vi haft träffande men det är ju så enkelt och snabbt att göra och sedan hade jag ju plockat så mycket äpplen hos min mormor och morfar. 

Efter fikat var jag och Anita på MIO och Plantagen en sväng och kollade. De har ju kampanj  på bordet och stolarna jag vill ha till köket så vi åkte och kikade på det. Tror det får bli ett sånt! :)

När vi kom hem gjorde jag köttfärssås och spagetti till middag och strax därefter åkte de hem. 
Så roligt med besök! Jag hoppas denna besöksstatistik håller i sig ett tag till framöver här!! ;)

3 kommentarer:

  1. vääääldigt fin present!!!!
    tur jag flyttar snart jag a ;) ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaså, du räknar med presenter?? Vi får väl se hur det blir med den biten.. ;)

      Radera
  2. Och vi har inte hälsat på... *skämmes*

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!