måndag 23 april 2012

Sjukdomstentan

I slutet på veckan som var så kom resultatet på tentan ut på Cambro. Jag brukar alltid komma ihåg mitt kodnummer, alltså det nummer man får på tentan och som man sedan ska veta för att kunna se vilket resultat man fått i den lista som läggs ut på alla resultat från den skriva tentan. Och vad tror ni händer?!

Jag får total blackout och har ingen aning om vilket nummer jag hade. Än en gång fick jag sväva i ovissheten om hur det gått på tentan. Det är en hemsk känsla!!!!

Det var en svår tenta!!! Det var väldigt 11st av 20st som skrev denna tenta som inte klarade den och blev underkända. Det var ingen av dessa 20 som fick VG. 

Jag skickade ett mail till kursansvarig för att få veta vilken kod jag hade. Det dröjde tre dagar. Jag var så nervös när jag kikade på vilken kod jag hade att jag höll på svimma!!!

Men det gick bra! Det var jag och tre stycken till i klassen som fick G+ på denna tenta och det känner jag mig mycket nöjd med!!!! 
Än håller jag mitt mål - som är att klara hela utbildningen utan omtenta, peppar peppar!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!