måndag 23 april 2012

Planeringsmiddag

I fredags var jag och Maarit till Malin för att planera sommarens höjdpunkt - vandra Jämtlandstriangeln!!!!
Det ska bli så fruktansvärt häftigt och roligt att jag knappt kan bärga mig!

Bild lånad från www.utsidan.se. Foto: Magnus H

Denna rutt tar tre dagar att vandra och är 47km lång. Man går mellan Storulvån - Sylarna - Blåhammaren - Storulvån. Man går helt enkelt i en triangel där både start och mål  är Storulvån.

Har redan börjar fundera på vad jag måste komplettera min utrustning med och skriva en packlista!!! Nya byxor står först på listan eftersom jag numera kan ta av mig mina Fjällrävenbyxor när de är stängda. :)

Det hade redan börjat bli uppbokat när vi kollade på hemsidan så vi ska väl bestämma oss och boka i veckan är det tänkt.

Jag skulle ha pratat med dem i dag men jag hade så ont om tid och den enda gången jag hade tillfälle att ringa så var det upptaget. Så jag ska försöka i morgon igen och hoppas att jag får tag i dem då.



3 kommentarer:

  1. Bröllop - nä en vandring! :D Till allas stora besvikelse!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha... Bröllop får ni allt vänta ett tag till på!! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... ;)

      Radera
  2. Ja jag trodde också att bröllop var på gång!!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!