fredag 6 april 2012

Bokkort

På scrapträffen förrförra helgen så hade de en workshop där de visade hur man gjorde bokkort. Jag har aldrig gjort ett sånt kort så jag tyckte det var något som jag skulle vilja prova.

Så jag gjorde ett kort till mamma som hon skulle få när hon fyllde år. Jag hann dock inte göra kortet färdigt innan vi åkte till Hemavan så hon fick det igår istället.
Jag tror att hon uppskattade det! Hon hade ju fått en nattlinne och en tulpanbucket innan vi åkte till fjälls också.

Framsidan

Insidan


Bokryggen
Den va fylld med Geisha men när kort togs var det inte så många kvar.. :)

 

6 kommentarer:

  1. Förstår att hon uppskattade bokkortet. Jättefint gjort. Kan inte förstå att man kan göra så fint, men du har verkligen lyckats./Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Malin! Det var rätt pillrigt å göra själva "insidan" med allt vikande och limmande men till slut så blev det färdigt! :)

      Radera
  2. Jättefint! Pillergöra...

    SvaraRadera
  3. Oh my god, hur vackra var inte dessa då? Supernice!!

    SvaraRadera
  4. Verkligen superfint!

    Tack för din kommentar på mitt kort hos Phunnyface! Min personliga stämpel (och flera andra fina varianter) finns hos ROX Stamps (www.roxstamps.se).

    Ha det gott!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!