fredag 21 januari 2011

Söndagen 16:e januari

Äntligen fick jag tid för att bädda Skruttungens säng, som jag längtat!!
Och det var väl på tiden, vi hade ju tid för induktion (igångsättning) klockan sju på måndag morgon..

Såhär fint blev det:

Efter att sängen bäddats så var det dags att städa så att det skulle vara fint när vi skulle komma hem från BB. Vi hade ju fortfarande julen kvar så den stökades bort. BB-väskan skulle också packas. Sagt och gjort!


En magbild ville jag också ta utifall att det skulle bli snålt med tid innan förlossningen på måndagen..

Det blev en sen kväll.. Jag hade planerat att jag och Magnus skulle sitta och se på TV och bara slappa sista kvällen innan förlossningen och sedan gå och lägga oss tidigt så att vi skulle vara utvilade. 

Kom i säng strax innan tolvslaget utan att ha myst någonting alls, bara gått an här hemma för att hinna bli färdig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!