torsdag 19 juli 2012

Svärmor på besök

I söndags kom svärmor upp strax efter att jag och pojkarna kommit hem från Övik. Jag skulle ju jobba på måndag mellan 7-12 och Magnus jobbade söndagnatt och gick av klockan sju på morgonen för att sedan börja jobba igen klockan fem.

Vi behövde alltså ha någon som såg efter barnen medan jag var på jobbet och Magnus sov.

Pojkarna tyckte det var jättemysigt att farmor var här och tog hand om dem. De hade varit snälla och goa på måndagen. Hilmer hade precis lagt sig för att sova lunch när jag kom hem från jobbet så vi passade på att sitta och mysa i solen på balkongen!

Farmor läser bok för Hugo

Lapar sol
På kvällen när baren lagt sig och Magnus var på jobbet åkte scrappgrejorna fram!! Vi började rätt sent, vid 21-tiden så det blev rätt sent. Det blir det alltid när man scrappar!!! Tiden flyger igen som aldrig annars!

Jag gjorde iaf ett kort och Svärmor två påbörjade men inte färdiggjorda kort. Jag hoppas verkligen att jag kommer att få mer tid till pysslande sedan...

Svärmor stannade över natten och åkte hem på förmiddagen på tisdag. Det var mysigt och väldigt bra att hon kunde vara här med barnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!