torsdag 29 september 2011

Weekend

I helgen som var var ju jag och Magnus i Sundsvall hela helgen. Vi kom ner på fredagkväll och då tog vi det bara lugnt på hotellet och bestämde vad vi skulle göra under lördagen och vad vi skulle köpa.
Så vi började på Ikea där vi köpte lite krafs...

Och sedan köpte vi ett nytt bord och en matta till vardagsrummet. 
Såhär såg det ut innan..

Och såhär ser det ut nu..


Middagen åt vi på Oscar Bar & Matsal, precis som förra gången vi var på weekend i Sundsvall!
De har ju sååå god mat där!


Vi fuskade lite och tog sötpotatisgratäng till oxfilén OCH deras hemgjorda glass till efterrätt!!! Magnus tog även en öl som bilden här ovan skvallrar om... Men det får man göra ibland!! :))
Efterrätten var supergod! Jag valde vaniljglass med tryffel och till det serverades det bär!!!


Kvällen avslutades med biobesök - Jägarna 2!
Den var verkligen sevärd! Mycket bra för att vara en uppföljare! Jag hoppade till flera gånger i biostolen under filmens gång!!! :) Ni som inte sett den, gå och se den!!!

På söndagen strosade vi omkring inne i Sundsvall. Jag har bara varit där en gång för fem år sedan med mamma, men då tror jag inte vi gick runt så mycket utan satt och fikade. 
Nu gick vi runt i affärerna. Jag hittade en jättefin kofta till Magnus som han till och med gick med på att kanske köpa!! :)
Sedan fikade vi på Innergården 1891. Jättemysigt ställe!!! 

Så var helgen över och vi åkte norrut med en mellanlandning i Domsjö för att hämta småpojkarna!
Härligt och avkopplande har det varit!!! Välbehövt också!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!