torsdag 22 september 2011

Gull-Hugo

Att Hugo är väldigt förtjust i sin lillebror är ju ingen nyhet direkt. Men idag var han så himla gullig!
Jag och Hilmer gick och hämtade Hugo på dagiset och då somnade Hilmer förstås på vägen dit. Sedan sov han hela vägen hem och en stund här hemma i hallen i vagnen också.

Hugo gick och lekte på sitt rum när vi kom hem. På en gång han hörde att Hilmer vaknade till och "pratade" i vagnen så släppte Hugo leksakerna och sprang ut i hallen och utbrister:

- Åååhhh Hilmer!!!! Ja saknat dig!!!!!, medan han stryker Hilmer på kinderna med sina små gulliga händer!

Det värmer sååååå i mitt hjärta att Hugo är så snäll och mysig med Hilmer! Och Hilmer tycker så klart om Hugo också!
Om Magnus varit och hämtat Hugo på dagiset  och vi är hemma så hinner Hugo knappt innanför dörren innan Hilmer kommer krypandes mot honom med världens gladaste ansiktsuttryck!!

Jag trodde aldrig att de skulle komma så bra överrens och framförallt att de skulle ha sådant utbyte av varandra redan nu när Hilmer är så pass liten.
Jag tänkte att när de börjar vara två och fyra och ett halvt så kommer de nog att leka tillsammans. Men de gör ju de redan nu!!! :)))

Gullungar de är vad dom är!!!!




2 kommentarer:

  1. Vilka fina sötnosar ni har. Verkar som Hugo är mer lik dig och Hilmer Magnus, kan det stämma? Kramis

    SvaraRadera
  2. Tack!!! Hörrödu, om jag de visste.. Alla säger olika!! Vissa tycker att Hugo och Magnus är lik å jag och Hilmer. Medan andra tycker att båda pojkarna är Magnus upp i dagen.. :)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!