torsdag 29 september 2011

Iittala outlet!!!

Vilket paradis!!!! Jag skulle ha två nya ljuslyktor till köksbordet eftersom jag slagit sönder en av de som jag hade där tidigare. Det var två frostade ljuslyktor som börjat bli fula då det frostade på insidan börjat fara bort. Så det var bara tur att en av dem gick sönder så jag fick slänga dem!!! :)

Så nu har jag köpt dessa två istället! Fina och stilrena, tycker jag.

Sedan hittade jag ju en servis som jag bara måste köpa!!! Jag blev så förtjust i den men hade inte råd att köpa den nu när vi var ner eftersom varken jag eller Magnus fått lön/föräldrapenning och vi redan handlat en del. Men jag ska minsann ha den! Fanns i mattallrik, assiett, djuptallrik, tekopp och kaffekopp med fat. 
Fanns i vitt, beige, ljusblått och gammelrosa. Men jag vill ha det vita! Känns klassiskt och passar till allt!!


Får väl önska mig någon del i julklapp om inte annat!! Inte länge kvar till julafton trots allt... ;)) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!