onsdag 7 september 2011

Det går nedåt

Jaha, då har man ställt sig på vågen igen då. Inte för att jag trodde att det skulle ha hänt så mycket på denna vecka, men positivt överraskad blev jag av att den visade -2 kg! Nog för att vikten kan pendla lie upp och ner men jag tänker iallafall se det som ett steg i rätt rikning! ;-)
Jag har gått några promenader och ridit en gång. Så jag måste säga att jag inte ansträngt mig speciellt mycket den gångna veckan. Det som jag har ansträngt mig mer på är att inte äta mellan måltiderna och inte ta den där extra portionen bara för att det är gott och ta mindre portioner.
Sedan blev det lite onyttigt ändå, Karro fyllde ju år så där blev det lite fika, sedan lite bärpaj hos mamma. Men det var fredag och lördag. Under de andra dagarna har det inte vart någonting onyttigt.

Hade hoppats på en promenad både igår och idag, men det spöregnar!! Åh, så fanatisk tänker jag inte vara att jag går ut i spöregnet bara för en promenad. :-)

Tänkte att jag kanske skulle ta nån bild på mig nu så jag har något att jämföra med senare och kanske ta några mått med måttbandet också. Jag för se hur jag gör med det...

7 kommentarer:

  1. Vad duktig du är. Kom ner ofta. Kan vi promenera i skogen och rida.

    SvaraRadera
  2. Vad bra, det är två kilo åt rätt håll.

    SvaraRadera
  3. Ja, det är ju alltid nåt!!

    Marran du kan ju komma upp också vetja! ;)

    SvaraRadera
  4. Härligt Mallan! Kämpa på, du är duktig! Du har ju gjort det tidigare... :-)

    SvaraRadera
  5. Tack! Ja, nu jävlar ska allt överflöd bort!! Känns som att detta är sista chansen annars får jag dras med det resten av livet!!!

    SvaraRadera
  6. Och efter att ha träffat dig igår, så kan jag ju säga att det har gett resultat! Ni såg jättebra ut båda två! Kämpa på!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!