måndag 18 juni 2012

Heldag på stan

I onsdags åkte vi in till stan strax efter tio eftersom jag skulle på PoP-rean! Mycket fint fann jag!

Mjukisdressar till Hugo
Till Hilmer
Hugo var så gullig när vi var på Polarn! Han satt och byggde lego i deras lekhörna medan jag shoppade. Rätt va det va så kom han fram till mig och började bläddra bland kläderna och frågade mig:

- Mamma, vilka av de här kläderna ska jag ha när jag blir stor?
- Ja, vilka tycker du?
- Jag tycker de här var fina, de vill jag att du köper, sa Hugo medan han pekade på några av plaggen!!

Han har god smak vår kille!!! :)

Till Hugo

Efter det köpte vi årets första glassar! Riktiga glassar som kulglass och mjukglass!

Mums!
Hugo valde jordgubbsglass!
Den längsta våffla jag någonsin hållit i!

Hilmer sov i vagnen medan Hugo lekte i lekparken utanför Up2. Jag och Magnus slog oss ner på en parkbänk och njöt av solen, glass och kaffe! 

En helmysig dag som förutom detta även bjöd på hamburgare till lunch! Hugo var helt lyrisk och utbrast:

-Pappa, vi har en lyxdag idag också!!!! :) 

När vi sedan kom hem hann Hugo knappt innanför dörren innan han slitit av sig kläderna för att få prova de nya! Det är en fröjd att ge denna pojk kläder, han blir så glad över dem!!!

Nöjd killa i nya mjukisdressen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!