lördag 23 juni 2012

En dag i Fors

Förra fredagen var jag och pojkarna i Fors för att umgås med familjen Bergström. Vi åt grillade och åt gott! Barnen lekte med grannbarnen och hade jätteroligt. De hoppade stundsmatta och spelade fotboll. Hilmer tillbringade eftermiddagen/kvällen med att äta!



Jag drack ett helt glas vin för första gången på tio år. Jag är ju som de flesta vet inte någon vindrickare men nu har jag hittat ett vin jag kan dricka utan att "huskes"! Ett som faktiskt smakar gott!


Skål
När barnen somnat och fotbollsmatchen, som Sverige förövrigt förlorade, så gick vi ut till hästarna för att se till dem. Hälften av dem låg och sov medan resten stod och åt. Det var en fin kväll men väldigt kall, det vara endast fyra grader varmt. Det var så vackert där i hagen med tjärnen nedanför där värmen steg från vattnet och skapade en mystisk känsla.

Karro och Bella

Vi sov över  i Fors och på lördagen var vi in till stan och Citylekparken. Tyvärr så sov Hilmer hela tiden vi var där så han gick miste om allt det roliga.. :( Men Hugo, Colin och Kelly lekte och hade roligt. 

Efter detta så träffade vi mina föräldrar på stan och åkte på Villakiosken för att äta en glass innan jag och Gunnar skulle träna lite. 

Två lyckade dagar!


4 kommentarer:

  1. ett HELT... värt att minnas :D

    SvaraRadera
  2. Ja det var lattjo! Och att du och jag söp och kollade på hästar, när hände det sist? Bäst av allt var när du i princip kastade babyvakten på Steffe och sa: Have fun, vi seeees! :-D Hans min? FUCKIN PRICELESS!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Söp å söp.. Men trevligt var det!!!
      hahaha!!!! Ja, det är en min jag kommer att minnas lääääänge!!! :D

      Radera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!