fredag 18 mars 2011

Skolbesök & lunchmys!!!

Så var dagen kommen då det var dags att åka på skolan och visa upp vår lilla skruttunge som inte är så liten längre.. Sju veckor hade han hunnit bli! Vart tog tiden vägen?

Jag hade tänkt åka och hälsa på tidigare men så fick Hugo ögonfluss så jag var tvungen att skjuta på besöket. Så skulle det ju passa in med en dag då hela klassen skulle vara i skolan. Men bättre sent än aldrig!

Det var så himla skoj att träffa alla igen! Jag har verkligen saknat min klass och skolan, tro det eller ej men det har jag faktiskt gjort. En sån sammansvetsad och rolig klass som denna är nog svår att hitta!!
Hanna var den enda som visste om jag och Hilmer skulle komma så det blev en trevlig överraskning för de övriga i klassen! De tyckte att Hilmer var söt och att jag var fin i håret!! ;)

Hanna la så klart beslag på Hilmer, matade honom och visade stolt upp honom, som om han vore hennes egen!
Så det har blivit en självklarhet för oss att be henne vara gudmor till Hilmer.
Att Karro och Stefan, som är gudföräldrar till Hugo, skulle få förfrågan att vara det till lillebror också var givet, så nu delar dessa tre på ansvaret som gudföräldrar för vår sistfödde son!!!
Han kan inte få bättre "gudisar" än såhär!!

Efter besöket på skolan så skulle jag, Hanna, Marre & Moa, mina favvopluggisar, äta lunch på stan. Jag och Marre promenerade ner medan de andra tog bilen. Det blev lunchbuffén på Ronyas..
Sedan gick vi lite på stan och kikade innan jag & Hilmer tog bussen hem.

Så himla mysigt vi hade och mycket att prata om!! Jag längtar redan till vi ses igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!