fredag 11 mars 2011

Kalas

I år slog vi ihop tre födelsedagar och hade ett gemensamt kalas hos oss.
Jag fyllde ju år 25:e februari, Marran 28:e februari och Magnus 5:e mars.

Jag hade bakat lite kakor och en After-Eighttårta


Marran hade bakat bullar och en marängtårta.
Vi dukade långbord mellan köket och vardagsrummet så att alla kunde sitta tillsammans!

Presenter fick vi också!! :)

Jag fick ett presentkort på Mias Lustgård och en fin bukett tulpaner av Christer & Anita

Av Marran & Gunnar fick jag denna fina Carpe Diem-väggdekoration

Av mina föräldrar fick jag kläder och tillsammans med Marre & Johan ett kort med en slant där det stod;

" En sliten mor behöver ibland 
lite lugn och ro.
Ett litet bidrag till en stund
med feeling och lugn.
Hoppas att Magnus också bidrar 
lite från sin penningpung!"

Magnus fick två skjortor av mina föräldrar och en tavla av sin pappa och Anita.

Sedan fick vi pengar av min mormor & morfar också!


Ett mycket lyckat kalas!!! Tusen tack för alla fina presenter!!!

3 kommentarer:

  1. Jag känner mer o mer att jag börjar bidra mycket till eran heminredning :) Fint de blev med tavlan alltså.

    SvaraRadera
  2. Ja, det blev mycket bra!!! Det börjar ta sig!! Efter sisådär 2½ år... ;)

    SvaraRadera
  3. Men se där! Nu börjar det se riktigt bra ut! Duktig tjej....

    Shit vad många ni fick plats hos er!
    /Karro

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!