fredag 11 mars 2011

Blivande homestylare?

Äntligen har vi fått fingrarna ur arslet och satt upp den fina skylt som vi fick av Marran & Gunnar i julklapp.


Efter att vi satt upp tavellisten och satt dit tavlan så säger jag till Magnus att jag skulle vilja ha två ljuslyktor på listen också. Liksom piffa till det lite! Så jag skulle shoppa nya lyktor när jag fick tillfälle.

På något vis så nådde detta med "piffa till det lite" Hugos små öron...

Innan vi visste ordet av det så hade han hämtat en stol och piffade till det som han tyckte att det skulle se ut!!


Tro om detta är något han kommer att hålla på med i framtiden.. Isåfall får han gärna komma och hälsa på sin gamla mamma ofta och piffa!!

Så här blev det när mamman själv piffat till det..
I dagsljus

På kvällen


4 kommentarer:

  1. Woow... fint de blev... mysig touch med tända lyktor!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst blev det!! :) Känner mig mycket nöjd!

    SvaraRadera
  3. Supernice! Gillar dock Hugos piffning bättre! ;-)

    /Karro

    SvaraRadera
  4. Håller med gillar också Hugos design...lite mer färgglad och ovanlig!;-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!