tisdag 29 januari 2013

Hilmer 2 år

Hilmer sov oroligt natten mot sin födelsedag. Jag vet inte om det hade något att göra med att han var förväntansfull inför sin födelsedag eller om det var något annat. Men han vaknade mitt i natten och kunde inte somna om. Så han fick lägga sig hos oss och sov ända fram till vi väckte honom med sång, tårta och paket.

Så det egentligen bra att han sov hos oss eftersom Hugo var trött som en alika och det tog tid innan han kunde masa sig ur sängen. Hade Hilmer legat i sin säng i samma rum hade han vaknat.

Han blev väldigt paff när vi kom sjungandes!!! Han gnuggade sömnen ur ögonen och fnissade lite!

Åhhh, tååtaaa!!!!


Gott när man är morgontörtig

Hugo visar älgen
 Vi har lite taktiska och gav honom bara de två mjuka paketen först och när han öppnat dem fick han de hårda! ;)
Inte så tokigt med mjuka paket!






Det paket han blev mest glad över var spaden! Den har han använt sedan dess! Han ska ut å skotta heeeela tiden!!

ÖhrnnÖhrnnn (Hilmers öjud för traktor)
Efter detta så var jag tvungen att åka till skolan så jag fikade med pojkarna när jag kom hem. 





Det blev en lugn dag eftersom vi hade kalaset på lördagen. Så fika på sängen och tårta på eftermiddagen annars som en vanlig dag! :)

1 kommentar:

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!