onsdag 7 december 2011

Latrok

Var in på Runkeeper för att se hur länge det var sedan jag promenerade... Senaste månaden har jag tagit TVÅ promenader!!! Herregud det är ju ingenting!! Jag har verkligen blivit en latrok!!

Eller latrok är kanske inte helt rätt benämning på det hela.. Jag har ju haft annat för mig så som bakat, städat, möblerat om här hemma, gjort adventfint med mera. Det är nog rättare sagt en prioriteringsfråga!

Jag har helt enkelt prioriterat bort promenaderna för att hinna göra lite saker här hemma medan Hilmer sover. Det känns surt samtidigt som jag tycker att jag fått mycket gjort här hemma, men tyvärr på bekostnad av promenaderna. 

Ställde mig därför på vågen i morse... Hittills -12,3kg!!!!!! Hur är det möjligt?!?!? 

Jag har alltså fortsatt att minska nästan 1kg/vecka trots att jag inte motionerat något OCH "fuskat" på tok för mycket (enligt min egna satta gräns) sista tiden!

 Det är ju fantastiskt med lchf-kost!

1 kommentar:

  1. En latrok kan du glömma.Jag tycker du gör det jättebra och är verkligen duktig som gör detta.Kram så länge

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!