onsdag 7 december 2011

Julpyssel med nätverket

I måndags skulle det pysslas så ojojoj.. Men ack så snuvade vi blev på det pysslet!
Två änglar gjorde jag de första tio minuterna jag var där.

Sedan skulle jag hjälpa Maarit ta fram fika. Jag hade tagit med lchf-kladdkakemuffin och hallon till mig och Maarit. Vi fikade och skulle presentera oss lite snabbt.
Jo, tjena!!!! Det tog heeeeela kvällen! Vi skrattade och grät om vartannat.
Vilka livsöden vi alla dras med! Vart och ett speciella och väldigt sorgligt på sitt sätt!

Att nätverket hela tiden växer är otroligt ledsamt men så bra att de hittar åt oss så att de kan få stöd och ser att det finns fler som gått igenom det värsta som kan hända föräldrar - att förlora sitt/sina barn!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!