tisdag 5 april 2011

Hilmers utveckling..

Har ju som vanligt inte kommit mig för att blogga och tiden den bokstavligt springer iväg..

Hilmer växer så det knakar..

De här bilderna är tagen på hans två månaders dag..


Hugo skulle till vilket pris som helst ligga och sova med lillebror. Eftersom han inte kunde flytta Hilmer till sängen så flyttade han allt i sängen till Hilmer..


Mina mysgubbar!!!
 

Hilmer utvecklas för var dag och jag blir så hemmablind.. Jag försöker att noterna när framstegen sker men så helt plötsligt så kommer jag på mig själv undra över när började han med de och när började han med de..

Bäst jag skriver ner allt innan jag glömmer bort allt!!

Hilmer började fästa blicken vid tre veckors ålder, svarsleende började han med vid fyra veckors ålder och jollrar nyanserat vid fem veckor.
Vid två månaders ålder så sträcker han sig efter sakerna i babygymmet och får katten där att spela medvetet.


Han har ju även varit på rymmen från gymmet den lilla krabaten!!!


Detta skedde vid 9 veckors ålder. Han lyfte på ryggen, sköt på med fötterna och gled på huvudet.. 
Hjälp!!! Jag blev orolig att han redan skulle börja åla runt här hemma men han har än så länge bara farit från gymmet nån enstaka gång sedan det hände första gången.

Nu jollrar han långa haranger när man pratar med honom!!! Han försöker även att sätta sig upp när han halvligger.. Riktigt stark är han lillkillen våran!

Samtidigt som jag skulle vilja att tiden stod still kan jag inte bärga mig att se vad som kommer härnäst i hans utveckling... 

1 kommentar:

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!