torsdag 2 december 2010

ÄNTLIGEN!!!

Hugo har fått vattkoppor!!!!!
Så skönt att det tog sig denna gång. Vi har ju försökt smitta honom tidigare men det har misslyckats varenda gång.. Jag vill göra bort det medan han är så liten som möjligt för då brukar det oftast bli lindrigare än om man drabbas senare i livet.
Sedan tycker jag att det skulle vara skönt att göra bort det nu så att det bara blir ett barn å gången som får vattkoppor.

Jag har spanat på kroppen i flera dagar och i förrgår såg jag en prick men den försvann igår. Men nu äntligen har de första riktiga prickarna dykt upp! Han verkar än så länge helt oberörd av dessa. Han har inte ens märkt att han fått prickar på kroppen. De flesta på ryggen, en på rumpa och en på bringan.
Men de kommer nog att göra sig påmind inom en snar framtid skulle jag tro. Men han har ingen feber och leker och verkar må hur bra som helst.

Det kunde verkligen inte komma mer lägligt!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!