lördag 27 november 2010

Bak och främmande!!

Wednesday, 2. December 2009, 22:07

Då har jag bakat bort ytterligare två sorter!! yes

Det blev först "Svärmors knapriga kakor" och när jag ändå hade ugnen på så gjorde jag 80 flarn som jag fyllde och vips så blev det bara 40 st kvar.. rolleyes lol



Precis när Hugo somnat och jag fyllt mina flarn färdigt så kom Linda ner på fika!!
Det är alltid lika trevligt när hon kommer på besök men tiden går alldeles för fort... wait whistle down

Vi surrar och surrar och swisch så har det gått flera timmar.
Det slutar alltid med att vi kommer på vad klockan egentligen är och just som Linda står i hallen för att klä sig så ringer hennes man och undrar om hon inte tänkt komma hem något!!! lol

Vi måste helt enkelt träffas oftare!!! bigsmile

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!