torsdag 14 juni 2012

Andra brännan

Årets första solbränna har jag ju skrivit om tidigare.. Den fick jag när jag stod och kikade när Karro hopptränade på Cape.

Så vad passar bättre än att få nästa bränna när jag är med Karro på hopptävling i Kramfors?! Och denna gång blev det en rejäl bränna!

Jag kan lova att det var mycket, mycket, MYCKET rödare i verkligheten!!!! Jag fick solsting och migrän på köpet också. 

Jag började känna av huvudvärk i mitten på dagen och drack för att den skulle försvinna men det gjorde den inte. Den blev bara värre och värre och frossan kom på vägen hem i bilen från Kramfors.

Jag hann inte vara hemma många minuter innan jag kräktes av huvudvärken.  Fyra gånger kräktes jag innan jag lyckades ta mig till sängen där jag blev kvar ett bra tag. Efter att jag fått i mig lite mat med extra salt så började det kännas bättre, men man blir ju mör av migrän och kräkattacker...

För att inte tala om solsvedan! Den har jag dragits med till igår, alltså tisdag och jag brände mig i lördags. Fortfarande lite röd men det svider inte vid minsta lilla beröring!!!

Så tack Karro för att jag fått lite färg på blekskinne´!!!! ;)

1 kommentar:

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!