söndag 26 juni 2011

Mina föräldrar = de allra bästa!!!

Vi ska ju tillbringa i princip hela sommaren nere i Övik och behövde få med oss nästintill hela bohaget. Det innebär att vi skulle behöva köra flera vändor Umeå-Övik för få allt ner till Domsjö.
Så pratade jag med mina föräldrar på lördagsmorgonen om ditt och datt och vad de skulle göra. Så nämnde jag bara att vi hade så svårt att få med oss allt inför semestern med vagnar och resesängar och gud vet vad.
Så huxflux så hade vi bestämde att att de skulle ta pappas bil och komma upp och ta ner det vi inte fick plats med!
Och mammas som skulle in på Häggströms i Lögdeå fick knappt prova några kläder för att pappa hade så bråttom upp till sina älskade barnbarn!
Jag har svårt att sätta ord på hur mycket våra barn betyder för mina föräldrar! De saknar dom om de inte träffat dom på några dagar. De blir så sugna på dom att de åker upp till oss i Umeå bara för att få träffa och snusa och kramar på dom!

 Han hade väntat och längtat, han också! Han blev så trött av att vänta så han somnade på soffan efter att han badat..

Skulle gärna vilja ha hans ögonfransar!!!

Men oj så glad Hugo blev när mormor & morfar kom in i lägenheten!!
Vi mös hemma hos oss. Mamma och jag var på Plantagen en sväng efter middagen som blev tacos för att göra av med alla grönsaker i kylen nu när vi inte skulle vara hemma på flera veckor.
Sen packade vi bilarna fulla och åkte ner till Övik.
Gud så smidigt det blev! Nu har vi båda vagnarna med oss och allt annat som vi kan tänkas behöva under sommaren.

Jag har utan tvekan de bästa föräldrarna man kan önska sig!!! Jag tror inte ni förstår hur mycket jag uppskattar och älskar dom!!

4 kommentarer:

  1. Och så grina man igen... sista meningen föll jag på! Det är ju inte klokt....... hur ska jag bli som gravid? *ser brydd ut*

    SvaraRadera
  2. Ja vad ska man säga...? Vad skulle man ha gjort utan sina föräldrar? Dina föräldrar är ju underbart goa och snälla, det måste kännas enormt bra.

    SvaraRadera
  3. Ja, jag är så otroligt glad att vi har dem!!

    Marran din lipsill!! Du kommer ju bli värsta preggo-lipsillen...

    SvaraRadera
  4. Ja jag vet ju de. Det måste vara nåt fel på mina nerver. Tro dom spelar egen spratt eller nåt!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar!